2011. szept. 18.

Jody listája

Lista
(Megjegyzés: A kiemeltek azok, amiket Jody  a történet végére teljesít)

1. Ötven kilós akarok lenni, hogy mehessek véradásra.

2. Clem-mel meg akarom nézni a színház kínálta összes musicalt.

3. Örökbe akarok fogadni egy állatkerti állatot.

4. El akarok jutni egy bécsi szökőkútparkba.

5. Meg akarom érinteni egy cápa uszonyát.

6. Állig érőre akarom megnöveszteni a hajamat.

7. Végig akarok csinálni egy motivációs tréninget.

8. Jelen akarok lenni egy királyi esküvőn.

9. Meg akarok tanulni tíz altatódalt.

10. Harminc könyvet el akarok olvasni három hónap alatt.

11. A saját kezeimmel akarok szüretelni duriánt.

12. Akarok magamnak egy Bumeráng névre hallgató kandúrmacskát.

13. Meg akarok dönteni egy rekordot.

14. Nevet akarok adni legalább három kiscicának.

15. Végig akarok sétálni egy levendulaültetvény két sora között.

16. Akarok csinálni egy igazi angol teadélutánt.

17. Habfürdőt akarok csempészni egy szökőkútba és belemenni a habba.

18. Még ezen a nyáron ki akarok jutni a spanyol Paradicsomdobálásra.

19. Kincsvadászatot akarok rendezni gyerekeknek.

20. Meg akarok élni egy cseresznyevirág esőt.

21. El akarok végezni minden környéken meg található elsősegély tanfolyamot.

22. Meg akarom tanulni a Braille-írást.

23. Estee koszorúslánya akarok lenni, bárkihez is megy hozzá.

24. Meg akarok tanulni ógörögül.

25. Akarok magamról egy tucatnyi jól sikerült fényképet.

26. Akarok csinálni egy méregkertet.

27. Szinkronizálni akarok egy rajzfilmet.

28. Meg akarom tapasztalni a részegséget.

29. Saját készítésű szerelmes üzenetet akarok küldeni.

30. Akarok készíteni egy képregényt.

31. Bele akarok lovagolni a vízbe.

32. Meg akarok szegni egy fogadalmat.

33. Meg akarom tanulni elkészíteni az egyik egzotikus konyha főbb specialitásait.

34. Akarok szerezni egy száz darabból álló illóolaj gyűjteményt.

35. Fel akarok rázni harminc életunt embert.

36. Akarok enni fecskefészek-levest.

37. El akarok jutni egy ausztrál kengurufarmra

38. Újra akarom csempézni a fürdőszobát.

39. Meg akarok nézni minden létező játszótéri játékot.

40. Meg akarom szerezni a pingvines könyvet, amit annyira szerettem gyerekkoromban.

41. Meg akarom tanulni, hogy kell sütni a nagyim legfinomabb vajas sütijét.

42. Meg akarok nyerni egy középdöntőt.

43. Akarok készíteni egy honlapot, amin közzé teszem a listámat.

44. Meg akarom valósítani a Kyler-termet.

45. Akarok csinálni egy bestiáriumot.

46. Ki akarom gyomlálni a kertet, majd beültetni egzotikus növényekkel.

47. El akarok jutni LA egy luxusbárjába Kylerrel.

48. Egy olyan vázasarkot akarok csinálni, mint amilyen Emerynek van.

49. Be akarom tiltatni az agyagos csirke és a majomvelő leves elkészítését.

50. Egy évig Franciaországban akarok tanulni.

51. Mama-baba csomagot akarok készíteni az egyik barátnőmnek.

52. Ki akarom próbálni apa mordályát az átkozott házassági szerződésen.

53. Rekedtre akarom énekeltetni Tinát.

4 megjegyzés:

  1. halljátok! ez aztán felvillanyozta a napot. tényleg egy két pontja nagyon viccesre sikerült! lenne pár kérdésem ezzel kapcsolatban:
    - a haját megnövesztette nem?
    -mi az a durián?
    -mi az a bestiárium?
    -és mégis mikor volt részeg?
    -a kyler-termet meg nem kyler emlegette valameik fejezetben? és mit takar ez a terem?

    ja és szerintem a legjobbak a habfürdös :D (ezt ki nem nézem belőle, de vicces), a cápa uszonya :D (na ez meg kb lehetetlen hacsak nem utolsó percében akarja megtenni ), és a Bumeráng nevű macska :DDDDD ez annyira cuki :D én például egy Fogkefe nevű kutyust szeretnék :D

    tényleg jó lett ! ügyesek vagytok! puszi :ella

    VálaszTörlés
  2. Örülünk, hogy tetszett. :)
    1. Nem. Próbálta, de idegesítette a hosszúsága, ezért levágatta (mikor Londonba mentek kloit nézni Kylerrel).
    2. Egy egzotikus növény, úgy néz ki, mint egy bazi nagy gesztenye.
    3. Olyan könyv, ami képzeletbeli állatokat soroltat fel.
    4. Még a Kylerrel való megismerkedése előtt, amúgy Gerarddal.
    5. De, de. Kyler a mentolos cukor gyűjteményét helyezte volna el oda kiállításszerűen. :)
    Jaj, a habfürdős ugye, milyen jó, imádom én is az ötletét, mióta volt egy ilyen rész a Babarban. XD Á, a cápa uszonyát amúgy meg lehet valósítani kisebb cápával. Fogkefe, jó kis név lenne egy kutyának. :D Köszi, hogy írtál!

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok Lányok!
    Tudom, hogy nyár óta ritkábban láttatok, de nem azért mert meguntalak titeket. Örömmel jelenthetem, hogy még egy napomat sikerült megszépítenitek. Hosszú volt, és vártam hogy történjen velem valami, ami elfeledtetni, és itt van a történet, amit most szépen befejeztem. :D
    Ide írom az utolsó kritikát az utolsó után fejezethez, csak mert ahogy látom, ez csak ma került fel. :D Be kell látnom, hogy az epilógus valami ennivalóan édes lett. Nem vagyok az a képed vagyok magam cukorszirupba fojtani magam típus, de ez olyan jó volt, olyan jó volt vizualizálni, olyan jó volt a hóról olvasni. :D Mit is írhatnék még, ami olyan igazán személyen és csak hozzátok szól?
    Azt, hogy igazán aranyos kis karaktereket kanyarintottatok össze, és jók voltak a helszín választásaitok. Ez miért olyan fontos? Mert állandóan utaztattatok minket, úgy hogy el is tudtam képzelni és nem csak üres sablonkápek repültek a szemem előtt el, hanem életszerűek lettek. Személyes kedvencem Olaszország lett. :D Szerintem a reggelis jelenet, azt hiszem natty az a tied, de nyugodtan javítsatok ki, ha nem így volt. :)
    Tartozom egy vallomással is. Annyira nem szeretem az ilyen Jody féle leányzókat, ami nem azt jelenti, hogy nem lett jó a karaktere, a való életben nem szeretem őket csak. :) A másik vallomásom, hogy Kyler közelebb került a szívemhez, ami elképzelhető, hogy csak a neme miatt van, de azt hiszem így lett. A barátparádé a végén az epilógusban(fogalmam sincs miért) a Holiday zárójelentére emlékeztett. Olyan aranyos és kedves volt az egész, és a keresztszülős dolog. Féltem, hogy oda valami igazán nem oda illő dolog fog kerülni, ami túl rózsaszínre fogja festeni a hangulatot, de ez el lett találva. :D Helyes ötlet.
    Még egy vallomás, ha már belekezdtem. Amikor először ismerkedtem csak Jodyval, azt hittem, hogy lesz valami baja, hogy súlyos beteg vagy ilyesmi, na meg ott a lista is. Kicsit aggódtam, mert ott volt a fejfájás, aztán az utolsó rendes fejezetben, hogy sápadtnak látták. Ilyen kis vészmadár vagyok, de nem gond, hogy nem lett ilyen a vége. :D Lehet, hogy most akkor nem vigyoroghatnék ennyire.
    Na, jó. Azt hiszem összegyűjtöttem mindent, amit akartam. Köszönöm nektek a kellemes perceket, és várom a továbbiakat.
    Sokszor ölel és puszil benneteket, RoseMary(vagy merengős berkekben: anneelliot)

    VálaszTörlés
  4. Rose Mary, nagyon örülünk, hogy tetszett a történet, és reméljük, hogy a kiegészítő novellát is elolvasod. :) Szerintem természetes, hogy Kylert jobban megszeretted, mint Jodyt, hiszen ő minden lányt levesz a lábáról, én is imádom. :D Örülök, hogy sikerült adnunk neked valamit, és hogy nem találtad nyálasnak sem az egyes fejezeteket, se az epilógust (majd az esküvővel kapcsolatban még kíváncsi leszek) - szerintem sem estünk túlzásba, próbáltuk azért szem előtt tartani azt, a valóságban hogyan alakulna a sorsuk.
    Igen, azt már az elején láttam, hogy páran mondtátok, lehet, hogy Jody azért ír listát, stb., mert beteg, de nem, már a második fejezetben leszögeztem, hogy azért ír listát, hogy kontrollálja csapongó gondolatait, és ne sokat markoljon-keveset fogjon. :D Mindenesetre nagyon köszönjük, hogy velünk tartottál, a következő történet napokon belül jön.

    VálaszTörlés