2011. máj. 14.

Előszó

Kedves látogatók!
Ezen a blogon olvashatjátok április hónapunk irodalmi gyümölcsét, a Kell-e csiszolni a gyémántot? című regényt. A regényről tudni kell, hogy mivel ketten írtuk, két szemszögből játszódik, Lana írt fiú, míg én lány szemszögből, így egy Egymás szemében jellegű regényre számítsatok. A frissek öt naponta érkeznek.
Az oldalon megtalálható a regény ismertetője, szereplőlistája és az ajánlott számok jegyzéke. A könnyebb áttekinthetőség érdekében a tartalomjegyzék külön aloldalra került, hogy ne kelljen visszakeresgetnetek a bejegyzések között, hanem egyből a kívánt fejezethez juthassatok. Minden fejezetnél lehetőség nyílik a véleményezésre, nagyon örülnénk, ha visszajelzéseket kaphatnánk tőletek. Más, hasonló regényeknél sokszor felmerül a kérdés az olvasóban, hogy a szereplők mikor szerettek egymásba, itt lehetőség nyílik arra is, hogy jelezzétek, szerintetek melyik fejezetben volt fordulópont, érdekelne a véleményetek.
Ha bármi kérdésetek van, arra itt alább, a kommenteknél szívesen válaszolunk.
Kellemes olvasást!

9 megjegyzés:

  1. Nem ismerlek egyikőtöket se, véletlenül tévedtem ide, de mindig is szerettem volna jó közös történetet olvasni, ezért örülök, hogy rátaláltam erre a blogra. :) Sok sikert kívánok!
    Prisci

    VálaszTörlés
  2. Prisci: Én mindkettőjüket ismerem, és meg vagyok győződve róla, hogy ez jó lesz. XD

    Kiteszlek titeket a blogomban a kedvencek közé, ha majd lesz egy csöpp időm, akkor az olvasásnak is nekiállok.

    VálaszTörlés
  3. Én is mindkettőtöket "ismerlek", és én is biztos vagyok abban, hogy ez jó lesz. Bár a jó, szerintem kevés. Úgy érzem, ez lesz az új kedvencem. Örülök, hogy megírtátok, már megyek is olvasni :)

    VálaszTörlés
  4. WildWorld, kitettük a jó kis könyves blogodat, sok sikert kívánunk hozzá. :) Remélem, hogy meg fogja nyerni a tetszéseteket, és hogy egyikünk sem adta alább ennél a sztorinál a színvonalat. Natty

    VálaszTörlés
  5. képek nincsenek?

    VálaszTörlés
  6. Jól látod, nincsenek. Mindenki használja a fantáziáját, és próbálja maga elé képzelni a szereplőket. Natty ui.: Mi ez a kép mánia különben, nem tudtok élni képek nélkül? Az lenne a legrosszabb, ha a könyvekben hátul lenne képsor a szereplőkről... milyen illúzióromboló lenne.

    VálaszTörlés
  7. bocs, hogy megkérdeztem :-( azt hittem valami kevésbé helyezett élű választ kapok, de ezek szerint nem :) mindegy, tudok élni nélkülük. csak kiváncsi voltam mások verziójára is. elnézést. nem tudtam, hogy mások is érdeklődtek...

    VálaszTörlés
  8. Ne haragudj, csak szerintem némely blogos történetnél kimondottan bántó, ahogyan fel vannak sorakoztatva a szereplők képei. Nem tudjuk megmutatni Kylert, Jodyt és a többieket, mert nincs híresség/bárki a neten, akire hasonlítanának, és sajnos nem rajzolunk valami jól. Mondjuk, ha érdekel valami amatőr skicc, az még menne. :D Natty

    VálaszTörlés
  9. Natty oldalán már kihirdettem az örömhírt, de azért itt is: úgy döntöttem, hogy elolvasom végig a sztorit, ha már a közzététellel párhuzamosan nem sikerült. :D Az első pár fejezethez még nem írok, mert azokat már kiveséztem, de utána lesz kommentár is.

    VálaszTörlés